14/7 Ho Chi Minh

14 juli 2018 - Ho Chi Minh City, Vietnam

om 7u opgestaan en samen met Geert om 8u30 vertrokken
De ben tahn market bezocht
Een halfoverdekte markt met klediij, vis, vlees, fruit.
Allemaal om ter mooist uigestald.

Een tussenstop in ‘the appartment’ gedaan Een appartementenblok met allemaal kleine café’s, resto’s en enkele winkeltjes.

In de de bitexco toren op de 52ste verdieping iets gaan drinken in de heli bar ( ja er is effectief een landingsbaan voor een helicopter!)

Dan naar de barbieroze kerk geweest. De mannen vonden er niets aan , wij vonden het geweldig 💒.en de boedhistische tempel bezocht.

Een must do was het binh quoi park .
Een 20 minuutjes buiten het centrum.
Prachtig park gelegen tussen riviertjes

We begonnen een beetje moe te worden, maar toch hadden we nog zin om wat te shoppen. De kledingmaten zijn hier wel heel klein.
Een shortje in maat 26 hebben ze zelfs niet.🤔

In de avond iets gaan eten in het secret garden restaurant
En dan naar de voetbal gaan kijken. Wel heel weing supporters voor België. Da was wel grappig als ze hoorden dat we Belgen waren.

Om 23u50 in ons bedje, morgen gaan we cu chi tunnels bezoeken en moeten we om 6u45 uit ons bed.