31/7 - can tho

2 augustus 2018 - Can Tho, Vietnam

Om half 6 opgestaan om naar de floating market te varen. Het is eerder een groothandel floating market. Het is met grote boten en grote hoeveelheden dat ze groenten verkopen. we zijn dan door de kleinere kanaaltjes gaan varen. Tegen 10 waren we terug in het hotel en kregen we een superlekker ontbijt aan tafel. Luna is dan terug in haar bedje gekropen voor 2 uurtjes. Als ze wakker was zijn  we 2 tempels gaan bezoeken en gaan zwemmen in het supermooie hotel Victoria.we hadden al spijt dat we niet hier logeerden. 2 grote zwembaden en heel rustig gelegen.En de prijs was bijna hetzelfde. Luna heeft wel een klein accidentje gehad.Toen ze haar ligstoel wat rechter wilde zetten, klapte de stoel dicht en haar vinger zat ertussen 😨. Stijn zat in het zwembad toen het gebeurde en hij dacht dat de knal van een onweer was 🙈. Met was ijs op te leggen is het wat gebeterd. ‘ s avonds zijn we iets gaan eten op het dakterras van ons hotel. L’escale . Heel mooi zitten, maar het eten vonden we in verhouding minder en het was al het duurste dat we deze reis betaald hadden.  Deze avond ook vroeg gaan slapen.