Nha trang 21/7

21 juli 2018 - Nha Trang, Vietnam

Vandaag stond er een boottocht op het programma

Dao Yen stond op ons verlanlijstje. De receptioniste van ons hotel nam contact op met een reisbureau en hij bevestigde ons dat er plaats was. We waren superblij want in het vorige hotel en bij andere reibureautjes hadden ze gezegd dat het volzet was. We werden afgezet bij de haven en we zochten naar de boten die naar Dao Yen varen. Bij de incheckbalie vroegen ze onze naam maar we stonden niet op de lijjst. En dan begon het. We hebben wel10 telefoons doorgekregen om ons iets anders aan ons been te lappen. Meestal in het vietnamees met 1 of 2 woorden in het bijna onverstaanbaar Engels. Na 1u30 hebben we de moed opgegeven zijn we terug naar het hotel gegaan. We hebben daar dan een dagje aan het zwembad en het strand doorgebracht en dat was ook wel eens leuk.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Manou:
    22 juli 2018
    Omdat er in de vorige verslagjes zoveel fotokes v lekkere vietnamese gerechten stonden, had ik daar echt zin in!! In palm springs toch ene gevonden en het was nog lekker ook!! Alleen 10 keer duurder dan bij jullie!! Maar in us normen nog goedkoop