20/7 Nha trang

20 juli 2018 - Cam Ranh, Vietnam

Voor het eerst tot half 9 geslapen. We kregen een super lekker ontbijtbuffet.

Om 10 u vertrokken naar de pagoda met de wiite buddha. Hiervoor moesten we wel eerst 152 treden beklimmen. En het was heel heet!

Daarna snel met een taxi naar long chong beach. Luna wilde zo snel mogelijk in het water gaan afkoelen. onderweg wou ze haar kleedje al uitdoen omdat ze het zo warm had, maar na enkele seconden kwam er een boze agent roepen dat ze haar kleed terug moest aandoen. Ook voor te zwemmen moest het kleed aanblijven.🙀we hebben dan nog een paar foto’s getrokken in de prachtige rotsen en dan zijn we maar snel naar een strand gegaan waar je wel in je bikini kon gaan liggen. ‘ s middags gaan lunchen in de Rainforest. Heel gezellig ingericht met veel groen en schommeltjes😍. Het eten was ook toppie. Daarna de Po Nagar cham towers bezocht.  Het ligt boven op de berg , prachtig uitzicht, heel mooie plek, maar weel heel druk.

Rond 16u naar ons volgend hotel gereden en een beetje gaan uitrusten van de drukke , hete maar superleuke dag.

1. Manou:
    21 juli 2018
    Alweer prachtig!! Tof dat ik van deze bestemming alles bij leer want totaal onbekend voor mij!! Ook jaloers op het lekkere eten!!